دفتر نمايندگي نظام مهندسي ساختمان شهرستان ميانه

لزوم وجود ناظر هماهنگ کننده در تمامی پرونده های تشکیل یافته در دفتر نمایندگی

تاريخ : ۱۳۹۵ آبان ۲۹ | دسته بندي : اخبار(رویدادها،اطلاعیه ها ،...) | توسط

بدینوسیله باطلاع ناظرین محترم می رساند طبق نامه شماره ۹۵/۱۳۶۸۶ مورخ ۹۵/۰۷/۰۷ نظام استان در اجرای بند ۷ ماده ۱۳ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان، طبق مفاد قرارداد تیپ نظارت در خصوص ناظر هماهنگ کننده و شرح وظایف آنان از زمان اجرای تعرفه جدید سال ۱۳۹۵ در تمامی پرونده های تشکیل یافته در دفتر نمایندگی، مهندس ناظر هماهنگ کننده از بین یکی از ناظرین محترم معماری یا عمران همان پروژه تعیین خواهد شد.

.

تعهدات مهندس هماهنگ کننده

 

1- اقدام در جهت تنظیم و عقد و مبادله قرارداد مهندسان ناظر

۲- دریافت برگه های تعهد نظارت از مهندسان ناظر و اقدام در مورد ثبت ظرفیت اشتغال آنها

۳- پیگیری و دریافت نقشه های کنترل و تائید شده از سازمان نظام مهندسی

۴- تحویل نسخه ای از نقشه های مصوب (شهرداری یا نظام مهندسی بسته به مورد) به مهندسان ناظر

۵- تحویل کپی پروانه ساختمانی و نسخه ای از نقشه های معماری مصوب شهرداری به دفتر نمایندگی نظام مهندسی

۶- دریافت برگه شروع عملیات ساختمانی، گزارشات مرحله ای و برگ اتمام عملیات ساختمانی از مهندسان ناظر و ارائه آن به شهرداری و سازمان

۷- ایجاد هماهنگی بین مهندسان ناظر، صاحبکار و مجری در موارد نیاز

.

.

 

……………………………………………………………….نظام مهندسی ساختمان میانه


كليه حقوق اين سايت مربوط به نظام مهندسي ساختمان ميانه مي باشد.
طراح وب سایت : مترجم مفید (نرم افزار ترجمه)