دفتر نمايندگي نظام مهندسي ساختمان شهرستان ميانه

نامه بیمه های عمر و بازنشستگی بیمه پاسارگاد

تاريخ : ۱۳۹۴ بهمن ۱۹ | دسته بندي : اخبار(رویدادها،اطلاعیه ها ،...) | توسط

بسمه تعالی                                            تاریخ : ۲۰/ ۱۱ / ۱۳۹۴

مدیریت محترم نطام مهندسی شهرستان میانه                        شماره : ۶۲۴۳۹/a/001

سلام علیکم

       احتراما اینجانب محمد قره داغی ، مدیریت بیمه های عمر و بازنشستگی در شهرستان میانه ، طی تحقیقات بیمه ای که در زمینه نظام مهندسی به عمل آورده ایم و همچنین طی گزارش هایی که از چند مهندس دارای پروانه اشتغال تهیه کرده ایم متوجه شدیم که میزان حق بیمه پرداختی برای مهندسین این نظام در شرکت بیمه تامین اجتماعی از ۱۸۰ هزار تومان به بالا در نظر گرفته شده است که اکثر مهندسین به دلیل وضعیت اقتصادی جامعه و تورم موجود توان پرداخت چنین حق بیمه ای را ندارند . از طرفی دیگر با خطرات موجود در این شغل ، مهندسین عزیز نیاز مبرم به یک پوشش بیمه ای توام با سرمایه گذاری دارند که اینجانب به صورت زیر بیمه عمر و تامین آتیه را با چهارچوبی مشخص تقدیم می نمایم که همه اعضای نظام مهندسی (هم دارای پروانه اشتغال هم بدون پروانه اشتغال ) بتوانند از این بیمه استفاده کنند و آسایش خاطر از بابت بیمه و بازنشستگی داشته باشند .

شرایط عمومی بیمه عمر و بازنشستگی برای مهندسین نظام مهندسی :

  1. مبلغ بیمه ماهیانه از ۳۰ هزار تومان به بالا بنا به درخواست خود شخص به نسبت درآمدش می باشد (حداقل مبلغ ۳۰ هزار تومان است ) .
  2. هر سال به نسبت تورم این بیمه از ۵% تا ۲۵% بنا به درخواست شخص افزایش می یابد. بیمه شده می تواند مبلغ بیمه را ثابت نگه دارد و در سال بعدی افزایش نداشته باشد .
  3. مدت بیمه نامه از ۱۰ سال تا ۳۰ سال می باشد.
  4. روش پرداخت مبلغ بیمه بصورت ماهیانه ، سه ماهه ،شش ماهه و سالیانه می باشد. مثلا یک مهندس معماری اگر انتخاب کند که هر ماه ۵۰ هزار تومان بصورت سه ماهه پرداخت نماید هر سه ماه یکبار ۱۵۰ هزار تومان حق بیمه ای او خواهد بود.
  5. بیمه شده بعد از ۵ سال اگر نخواست و یا نتواست بیمه اش را ادامه دهد تمام مبالغ پرداختی اش را بازپس خواهد گرفت.
  6. برای دیرکرد در پرداخت بیمه جریمه ای تعلق نمی گیرد .

پوشش های موجود در این بیمه :

  1. حادثه : اگر هر جایی به هر دلیلی اتفاقی بیفتد و باعث شود بیمه شده به مراکز بیمارستانی یا خصوصی یا مطب مراجعه کند بر اساس فاکتور تا سقف ۱۰ میلیون تومان خسارت خواهد داد.
  2. اگر اتفاقی بیفتد که باعث از کار افتاده شدن بیمه شده شود شرکت بیمه اورا بعد از پایان مدت قرارداد بازنشسته خواهد کرد و تا آخر عمر حقوق بازنشستگی دریافت خواهد نمود.
  3. در صورت ابتلای بیمه شده به بیماریهای خاص (سکته مغزی، قلبی، پیوند اعضای اصلی بدن، پیوند عروق قلبی و سرطان) شرکت بیمه به ازاری هر بیماری مبلغ ۲۵ میلیون تومان کمک هزینه بیمارستانی خواهد داد .
  4. در صورتی که مبلغ دخیره شده بیمه شده به ۲ میلیون تومان رسید هزینه های بستری و عمل جراحی را شرکت بیمه پرداخت خواهد کرد . ( با کارت SOS کمک رسان)
  5. در صورتی که مبلغ دخیره شده بیمه شده به ۳ میلیون تومان رسید شرکت بیمه کارت گردشگری داخلی و خارجی به بیمه شدگان خواهد داد که با این کارت می توانند از ایام تعطیلاتی خود حداکثر خوشی را داشته باشند .
  6. با داشتن بیمه عمر و بازنشستگی در این نمایندگی، شخص ثالث ماشین تا ۲۰% و بیمه بدنه خودروی بیمه شدگان تا سقف ۳۵% تخفیف خواهد داشت .
  7. بعد از ۲ سال از گذشت صدور بیمه نامه ، بیمه شده می تواند ۹۰% موجودی خود را بدون چک و ضامن و فیش حقوقی و … وام بردارد و بعد از ۳ سال با کارمزد ۴% بازپرداخت نماید. وام بدون محدودیت و به تکرار است به شرطی که وام قبلی پرداخت شده باشد .

پل های ارتباطی ما با شما در شهرستان میانه جهت ثبت نام در این بیمه و پیوستن به ۳۵۰۰ نفری که برای خودشان این بیمه نامه را تهیه کرده اند :

  • دفتر اصلی: میدان معلم خیابان کشاورزان دفتر بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد ، نمایندگی و مدیریت : محمد قره داغی

تلفن : ۰۴۱۵۲۲۳۳۴۴۴ _ ۰۹۱۲۰۳۱۰۲۹۰

  • اداره پست مرکزی میانه ، خیابانفرمانداری ، مشاور و متصدی ثبت نام : سرکار خانم رباب میرزایی

             تلفن : ۰۹۳۶۹۵۴۰۵۲۲

  • ایمیل : Bp.1392@Gmail.Com
  • شبکه اجتماعی تلگرام : ۰۹۱۲۰۳۱۰۲۹۰
  • سامانه پیامکی : ۵۰۰۰۲۰۳۰۳۲۳۰ ، با ارسال عدد ۱ به این سامانه با شما تماس گرفته خواهد شد .

                                                                 با کمال احترامات

                                                                 محمد قره داغی : مشاور، نماینده و مدیر فروش بیمه عمر و تامین اتیه شرکت بیمه پاسارگاد


كليه حقوق اين سايت مربوط به نظام مهندسي ساختمان ميانه مي باشد.
طراح وب سایت : مترجم مفید (نرم افزار ترجمه)