دفتر نمايندگي نظام مهندسي ساختمان شهرستان ميانه

نامه به کلیه اعضاء

تاريخ : ۱۳۸۹ آذر ۲۲ | دسته بندي : اخبار(رویدادها،اطلاعیه ها ،...) | توسط

همکار محترم سرکار خانم /جناب آقای مهندس
با سلام ،
احتـراماً موارد زیر را به استحضار می رساند :
۱- به پیوست تصویر نامه شماره ۳۳۲۱۸ مورخه ۲۰/۸/۸۹ ریاست محترم گروه نظام مهندسی سازمان و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در رابطه با نظارت بر اجرای ساختمانهای مسکن مهر با دقت و حساسیت بیشتر، جهت اطلاع و رعایت مفاد نامه به حضور ارسال می گردد لازم است مورد توجه قرار گیرد .
۲- در رابطه با ارائه گزارشات مرحله ای ، خواهشمند است لیست گزارشات ارسال شده را در بایگانی پرونده های خود نگه دارید و هر گونه درخواست جهت بررسی گزارشات مرحله ای و … را بصورت مکتوب به این دفتر ارائه نمائید تا بعد از دستور ریاست دفتر نمایندگی بررسی و نتیجه اعلام شود .
۳- با توجه به افزایش حجم کاری کارکنان ، مقـــرر شد اعضـــائی کـه از بابــت پرداخـت حق الزحمه مراحل نظارتی خود مشکل دارند بصورت کتبی و موردی موضوع را از دفتر نمایندگی استعلام نمایند تا از اتلاف وقت کارکنان جلوگیری شود .
۴- مطابق مصوبه هیئت چهار نفره استان برای ساختمانهای ۱۰ طبقه و بیشتر ، استفاده از خدمات نظارت مهندسین نقشه بردار الزامی بوده و ارجاع کار از اول دی ماه ۸۹ توسط سازمان صورت خواهد پذیرفت .
۵- وب سایت دفتر نمایندگی ( به آدرس www.mcea.ir  ) به صورت آزمایشی افتتاح شد که منبعد کلیه نامه ها و اطلاع رسانی به اعضاء ، در سایت درج خواهد شد .
۶- در رابطه با پرداخت حق الزحمه مربوط به گزارشات مرحله ای ، به اطلاع می رساند حق الزحمه کلیه گزارشات ارسال شده به دفتر نمایندگی تا آخر وقت اداری روز بیست و پنجم هر ماه در اولین روز ماه بعدی پرداخت خواهد شـــد بدیهــی است حق الزحمه گزارشات ارسالی بعد از بیست و پنجم ، در لیست پرداخت ماه بعد قرار خواهد گرفت %
منصوری
رئیس دفتر نمایندگی میانه

كليه حقوق اين سايت مربوط به نظام مهندسي ساختمان ميانه مي باشد.
طراح وب سایت : مترجم مفید (نرم افزار ترجمه)