دفتر نمايندگي نظام مهندسي ساختمان شهرستان ميانه

اطلاعیه مهم مالیاتی(ارسال صورت معاملات فصلی)

تاريخ : ۱۳۹۲ بهمن ۱۲ | دسته بندي : اخبار(رویدادها،اطلاعیه ها ،...) | توسط

.

طبق دستورالعمل اجرایی ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات های مستقیم کلیه اعضای سازمان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی مکلفند فهرست معاملات خود را به صورت فصلی تا یک ماه پس از پایان هر فصل ارائه نمایند .

براساس دستورالعمل اصلاحی سازمان امور مالیاتی کشور مهلت ارسال صورت معاملات چهار فصل ۱۳۹۱ و نیز سه فصل سال ۱۳۹۲ به سازمان مالیاتی تا پایان سال جاری می باشد.
عدم ارسال به موقع فهرست مذکور موجب تعلق ۱% جریمه از کل مبالغ ارسال نشده می باشد که غیر قابل بخشش است.
کسانی که ثبت نام کداقتصادی را انجام داده اند و نام کاربری و رمز عبور از طریق پست دریافت نموده اند می توانند از طریق سامانه tax.gov.ir وارد سایت مذکور شده و اطلاعات مربوط به خرید، فروش، قرارداد و امتناع را بصورت online یا (برخط) ورود اطلاعات نمایند.
و اگر نام کاربری و رمز عبور را دریافت ننموده اند بایستی از طریق سایتtax.gov.ir  وارد سامانه شده و نرم افزاری که به عنوان نرم افزار (غیر بر خط) offline را دانلود (بارگذاری نموده) و از طریق نرم افزار اطلاعات را وارد نمایند و پس از اتمام ورود اطلاعات از طریق نرم افزار مربوطه رسید ارائه شده توسط نرم افزار را به همراه CD (لوح فشرده) که حاوی اکسس به نام TTMS.MDB را تحویل اداره کل مربوطه نموده و رسید دریافت کنید. برای اعضایی که عملکردی نداشته اند در هر فصل می توانید طی نامه ای به ممیز مالیاتی خود اعلام نمایند که عملکردی نداشته اند.

.

لینک سامانه ارسال صورت معاملات (۱۶۹ مکرر) و گزارش خرید و فروش الکترونیکی

.

دانلود راهنمای استفاده از نسخه offline اطلاعات مالیاتی

.

…………………………………   دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان میانه


كليه حقوق اين سايت مربوط به نظام مهندسي ساختمان ميانه مي باشد.
طراح وب سایت : مترجم مفید (نرم افزار ترجمه)