دفتر نمايندگي نظام مهندسي ساختمان شهرستان ميانه

اطلاعیه عمومی ( قابل توجه کلیه اعضاء ) ۱۱ مهر ۱۳۹۰

تاريخ : ۱۳۹۰ مهر ۱۱ | دسته بندي : اخبار(رویدادها،اطلاعیه ها ،...) | توسط

بدینوسیله موارد زیر به اطلاع کلیه اعضاء محترم دفتر نمایندگی می رسد :

.

۱-   با توجه به عدم هماهنگی لازم توسط مهندسین هماهنگ کننده با مهندسین ناظر برق و مکانیک و معماری در زمانهای لازم که منجر به ایجاد مشکلات عدیده برای ناظرین و مالکین ساختمانها شده ، لازم است کلیه مهندسین هماهنگ کننده ، هماهنگی لازم را در زمانهای مربوطه با ناظرین بعمل آورند.

 .

۲-   دفترچه های اطلاعات فنی و ملکی ساختمانها منبعد در اختیار مجری ساختمان و در صورت نبود مهندس مجری در اختیار مالک ساختمان قرار خواهد گرفت که بایستی در هر مرحله جهت تکمیل به ناظر ارائه نمایند .

 .

۳-   باستناد نامه شماره ۱۵۵۱۱/۹۰ مورخه ۲۶/۶/۹۰ ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لازم است در احداث ساختمانهای انبوه سازان و مسکن مهر جهت ارتقاء کیفیت ساخت و ساز ، کنترل و نظارت با دقت بیشتری انجام گیرد .

 .

۴-   در رابطه با ضوابط و مقررات مربوط به آتش نشانی به استحضار می رساند رعایت مندرجات مبحث سوم مقررات ملی ساختمان الزامی می باشد لازم است مورد توجه قرار گیرد .

 .

۵-   با توجه به ثبت ظرفیت شهرهای همجوار مطابق ظرفیت شاغلین در شهر میانه ، تعرفه شهرهای همجوار از مورخه ۲۰/۷/۹۰ برابر ۹۰% تعرفه شهرستان میانه و به شرح پیوست خواهد بود .(دانلود تعرفه)

.

۶-   کلیه همکاران محترم لازم است در واریز عوارض نظام مربوط به نقشه های بنیاد مسکن دقت بیشتری مبذول دارند و مبالغ را دقیق واریز نموده و از واریز مبالغ مازاد و یا کم خودداری نمایند . در ضمن با توجه به نصب دستگاه POS امکان پرداخت با کلیه کارت های الکترونیکی عضو شبکه شتاب نیز در محل دفتر نمایندگی وجود دارد.

 .

۷-   کلیه همکاران محترم لازم است بهنگام ارائه گزارشات مراحل نظارت به این دفتر ، فرمهـا را بصــورت کامل تکمیل و شماره پرونده سازمان ( درج شده در جلد قراداد تیپ نظارت ) و شماره پروانه ساختمانی را درج نمایند در غیر اینصورت گزارشات مراحل نظارت عودت داده خواهد شد .

.

دانلود اطلاعیه

.

                                                                     دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان میانه


كليه حقوق اين سايت مربوط به نظام مهندسي ساختمان ميانه مي باشد.
طراح وب سایت : مترجم مفید (نرم افزار ترجمه)